ДОГОВІР
На інформаційне обслуговування
м. Харків
ITA Grand Plus taxi , в подальшому «Сторона-1», з однієї сторони, та водій, у подальшому «Сторона-2», з іншої сторони, уклали цей договір про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Сторона-1 зобов’язується забезпечити Сторону-2 інформацією про замовлення від населення і організацій на пасажирські перевезення, а Сторона-2 – оплатити Стороні-1 вартість інформаційних послуг.
1.2. Інформація передається обладнанням ( телефон або мобiльний додаток ), що передається Стороною-1. Сторона-2 здійснює перевезення на основі інформації, даної Стороною-1.
2. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
2.1. Сторона-1 через свої засоби зв’язку отримує інформацію про необхідність (замовлень) організацій і громадян в наданні (отриманні) транспортних послуг.
2.2. Інформація про замовлення, що надійшло на перевезення передається в ефірі Стороні-2, через засоби радіозв’язку, або мобiльний додаток які знаходяться в автомобілі Сторони-2.
2.3. Сторона-2, приймаючи від Сторони-1 інформацію, забезпечує подачу автомобіля до місця, вказаного Стороною-1.
2.4. Виконавши перевезення, Сторона-2 інформує про це Сторону-1.
3. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРОНИ-1
3.1. Забезпечувати Стороні-2 передачу інформації про замовлення,
3.2. Забезпечувати стійкий зв’язок зі Стороною-2 по телефону, виділеному Стороні-1.
4. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРОНИ-2
4.1. При підписанні даного Договору пред’явити Стороні-1 копії потрібних документів.
4.2. Інформувати Сторону-1 про отримання інформації на перевезення.
4.3. Не передавати без дозволу Сторони-1 отриману інформацію іншим користувачам.
4.4. Забезпечити якісне обслуговування пасажирів, які перевозяться на підставі інформації Сторони-1, для чого:
здійснювати перевезення в технічно справному, чистому транспортному засобі;
мати в салоні автомобіля рекламний проспект Сторони-1;
під час здійснення перевезення пасажирів, виконувати правила перевезення.
бути ввічливим з пасажирами, при необхідності надавати послуги по перенесенню, розміщенню в автомобілі речей пасажирів;
4.5. Сторона-2 несе адмiнiстративну і матеріальну відповідальність за завдання моральної шкоди Стороні-1 і передачу інформації іншим особам і організаціям, яка є комерційною таємницею.
4.6. Суворо виконувати «Правила роботи ITA Grand Plus taxi.
4.7 За бажанням Сторони-1 надавати автомобіль для огляду з метою перевірки відповідності його стану вимогам Сторони-1 по обслуговуванню клієнтів.
5. ВАРТІСТЬ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ
5.1.Вартість послуг, наданих Строною-1, визначається розрахунковим шляхом і відображається в калькуляції, яка надається Стороні-2 для ознайомлення щоденно.
5.2.Вартість інформаційних послуг Сторони-1 стягується за домовленістю сторін за кожне замовлення, надане для Сторони-2.
5.3.Абонентська плата – 3 грн. на добу.
5.4.Сторона-2 оплачує надані Стороні-1 послуги за домовленістю шляхом сплати суми наданих за цей період послуг.
5.5.ПризаборгованостіСторони-2 автомобіль знімається з обслуговування.
5.6.При несплаті послуг більше ніж 1-го тижня без повідомлення, Сторона-1 має право розірвати договір в односторонньому порядку.
5.7.Всі перераховані вище суми включають в себе суми податків і зборів, передбачених законодавством України.
6. ОСОБЛИВІ УМОВИ
6.1. Сторона-1 не несе відповідальності за технічний стан транспортного засобу Сторони-2, його ремонт і технічне обслуговування .
6.2. Сторона-1 не несе відповідальності перед Стороною-2, пасажирами і третіми особами за дорожньо-транспортну пригоду, яка сталася по вині Сторони-2 чи інших осіб.
6.3. Розрахунки з державою по податкам з доходів, отриманих від перевезень, Сторона-2 здійснює самостійно, у встановленому законом порядку.
6.4Сторона-1 здійснює контроль за якістю виконання взятих на себе обов’язків Стороною-2 за даним договором.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1.При підвищенні Стороною-2 тарифів на пасажирські перевезення, Сторона-2 зобов’язується особисто повернути пасажиру надміру отримані кошти і надати інформацію про це Стороні-1. Зазначене порушення тягне за собою позбавлення Сторони-2 права на отримання інформаційних послуг на протязі 1-го тижня, повторнi систематичнi порушення дає право Стороні-1 в односторонньому порядку розірвати дійсний Договір.
7.2.У випадку, якщо Сторона-2 приступила до виконання умов Договору, а потім без пояснення причин залишила роботу на строк більше 1-го мiсяця, даний Договір вважається розірваним.
8 . ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ, ІНШІ УМОВИ
8.1.Дійсний договір вступає в дію з моменту його підписання сторонами і діє до моменту заяви хоча б однієї із сторін про його розірвання.
8.2.Підставою для розірвання договору за вимогою однієї із сторін є невиконання іншою стороною взятих на себе обов’язків , а, також, допущених порушень передбачених даним договором.
8.3.Сторона, яка бажає розірвати договір, повiдомляє іншій стороні про це, із зазначенням причин розірвання договору. Отримавши пропозицію про розірвання договору, інша сторона має право погодитись з пропозицією або мотивовано заперечити проти розірвання, направивши про це повідомлення на протязі 5-ти календарних днів. Відсутність заперечення в вказаний термін розглядається як згода на розірвання даного договору, він розірвіться в встановленому законом порядку. При наявності заперечень проти розірвання Договору він розривається в установленому законом порядку.
8.4.Розірвання договору з ініціативи Сторони-1 в односторонньому порядку оформлюється із позначенням причини розірвання Договору .
8.5 Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-УІ Сторона -2 надає згоду Стороні -1 на обробку особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи бази персональних даних з метою ведення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної,адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також внутрішніх документів підприємства з питань реалізації визначених законодавством договором прав та обов’язків у сфері правовідносин і соціального захисту.
8.6.У всьому, що не передбачено дійсним Договором, сторони керуються діючим законодавством України.
Правила работы для водителей в ИТА GRAND PLUS taxi
После онлайн регистрации и активации мобильного приложения через сайт вам необходимо в течении 5 дней предоставить автомобиль на осмотр администрации и получить документы для работы в службе Grand Plus taxi. Невыполнение данного правила влечет за собой блокировку и аннулирование вакансии!!!
- Перед выходом на линию иметь технически исправный и чистый автомобиль ,надлежащую форму одежды, а также необходимые разменные деньги.
- Находясь в работе иметь постоянную мобильную связь с диспетчером и находится в мобильном приложении с включенным GPS.
- Находиться в очереди сектора только при готовности принять заказ.
- Вовремя подтверждать назначенный заказ(диспетчер звонить не должен)
- Подача авто на обычный заказ до 15 минут. На предварительный заказ авто должен быть подан заказчику за 10 минут до времени заказа!!!
- Водители выполняющие трансферы обязаны соблюдать требования формы одежды и осуществлять поднос багажа пассажира. Запрещена форма одежды по спорту, майки, шорты, открытая обувь.
- Наличие шашки Grand Plus, визиток и чеков на заказе обязательно !!! (наличие чужой шашки-штраф Повторное нарушение-увольнение)
- Прикрытие соседнего сектора обязательно.
- Водители, работающие в службе,при необходимости обязаны выполнять заказы со скидкой, предоставляемые службой для наших сотрудников и партнеров (например: водителей службы, операторов, программистов, персонала отелей и заведений.)
- Стоимость поездки указана в заказе. Изменения маршрута просчитываются только диспетчером. Такое нарушение, как самовольный просчет-штраф . Повторное нарушение-увольнение водителя.
- Минусовой баланс более 7 дней влечёт за собой аннулирование позывного без предупреждения водителя.)
- Невыполнение водителем без уважительной причины 5 заказов в месяц влечет за собой расторжение договора в одностороннем порядке.
- Систематические отказы от заказов или их не подтверждение влекут за собой увольнение водителя.
- Категорически запрещена передача своего личного номера пассажиру. Все заказы через диспетчера. Нарушение данного правила - увольнение водителя!!!!!
- В связи с жалобами отелей, стоянка под гостиницами( Отель Харьков, Парк Отель , Чичиков , Аврора и т.д) ЗАПРЕЩЕНА!!!! Не забирайте работу у других водителей,стоящих в этих секторах! Нарушение штраф. Повторное нарушение-увольнение водителя.
- Систематическое нарушение данных правил влечет за собой расторжение договора на информационное обслуживание в одностороннем порядке !!!
АНКЕТА РЕГИСТРАЦИИ НОВОГО ВОДИТЕЛЯ
* - все поля обязательны для заполнения